Bakalavr səviyyəsi üzrə qəbul

Xəbərlər

Bütün xəbərlər

Gömrük orqanlarında fəaliyyət göstərən kinoloqlar üçün təlimlər başa çatıb
Dövlət Gömrük Komitəsinin Akademiyasında gömrük orqanlarının vəzifəli şəxslərinin peşəkarlıq səviyyəsinin yüksəldilməsini təmin etmək məqsədilə gömrük orqanlarında fəaliyyət göstərən kinoloqlar üçün təşkil olunan ixtisasartırma təlimləri başa çatıb. Təlimlər 16-30 iyul tarixlərini əhatə edib. Təlimin sonunda dinləyicilərin bilik səviyyəsinin ölçülməsi məqsədilə pandemiya səbəbindən ölkədə tətbiq olunan karantin rejiminin qaydaları gözlənilməklə əyani formada qiymətləndirmə keçirilib və dinləyicilərə sertifikatlar təqdim olunub. Qiymətləndirmədən sonra keçirilən tədbirdə Akademiyanın rəisi, gömrük xidməti general-mayoru Qulu Novruzov, Dövlət Gömrük Komitəsi Kinoloji Mərkəzinin rəisi, gömrük xidməti polkovniki İlkin Osmanov, Akademiya əməkdaşları, o cümlədən təlimlərin dinləyiciləri - Hava Nəqliyyatında Baş Gömrük İdarəsinin, Cənub Ərazi Baş Gömrük İdarəsinin və Kinoloji Mərkəzin təlimçiləri və instruktor-kinoloqları iştirak ediblər. Akademiyanın rəisi, gömrük xidməti general-mayoru Qulu Novruzov təlimin nəticələrini ölçə bilmək üçün qiymətləndirmənin vacib olduğunu bildirib. O, dinləyiciləri təbrik edərək, təlimdə əldə etdikləri biliklərin gələcək fəaliyyətlərində faydalı olacağına inamını ifadə edib. Akademiya rəisi bundan sonra da Kinoloji Mərkəzlə əməkdaşlığın davam etdiriləcəyini və praktik bacarıqların aşılanması ilə bağlı təlimlərin təşkilinin mümkünlüyünü qeyd edib. Dövlət Gömrük Komitəsi Kinoloji Mərkəzinin rəisi, gömrük xidməti polkovniki İlkin Osmanov Akademiya rəhbərliyinə əməkdaşlığa görə təşəkkür edib, təlimi uğurla başa vuran bütün dinləyiciləri təbrik edərək uğurlar arzulayıb. Tədbirin sonunda təlimi bitirən dinləyicilərə sertifikatlar təqdim olunub. İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsi

30.07.2021

Gömrük Akademiyasının əməkdaşları üçün maliyyə savadlılığı vebinarları keçirilib
İyul ayının 22-dən 29-dək Dövlət Gömrük Komitəsinin Akademiyasının 20-dən çox əməkdaşı üçün 7 vebinar təşkil edilib. Təlimlər “Maliyyə savadlılığı və e-resurslar”, “İstehlakçı büdcəsi”, “Rəqəmsal ödənişlərin üstünlükləri”, “Vətəndaşlar üçün sığorta xidmətləri”, “İstehlak kreditinin xüsusiyyətləri”, “Zaminlik və ödəniş potensialının hesablanması” və “İpoteka krediti” mövzularını əhatə edib. Vebinarlar Mərkəzi Bankın İstehlakçılarla iş departamentinin Maliyyə savadlılığı şöbəsinin əməkdaşları Vüsal Həsənov və Lamiyə Qaralova, Ödəniş sistemləri və hesablaşmalar departamentinin əməkdaşı Araz Həsənzadə, o cümlədən Azərbaycan Bank Tədris Mərkəzinin ekspertləri Rauf Ağayev, Pərviz Quliyev və Ruqiyyə Hacızadə tərəfindən aparılıb. Seminarda iştirakçılar Mərkəzi Bankın təşəbbüsü ilə yaradılmış elektron resurslarla ətraflı tanış olublar, bu və ya digər maliyyə məsələlərinin həlli üçün Mərkəzi Bankın xidmətlərindən və informasiya resurslarından necə istifadə edilməsi yolları barədə geniş məlumat əldə ediblər. Maliyyə bilikləri və bacarıqlarının artırılmasına yönəlmiş tədbirlərin təşkili üçün gələcəkdə də əməkdaşlığın davam etdirilməsi nəzərdə tutulur. İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsi

30.07.2021

Əməkdaşlıq

  Elm ağlın çırağıdır.

Azərbaycan atalar sözü

Növbəti tədbirlər

Sözlük

Spam -- (en. spam,  ru. спам, tr. spam) kommersiya və başqa məzmunlu reklamların, eləcə də digər növ məlumatların, həmin məlumatları almaq arzusunda olmayan şəxslərə kütləvi göndərilməsi. “SPAM” sözü 1936-cı ildə meydana çıxıb; “SPiced hAM” (acı verçina) ifadəsinin qısaltması olan SPAM sözü Hormel Foods Corporation şirkətinin ət məhsullarının əmtəə nişanı idi. İkinci dünya müharibəsində təkcə Amerika əsgərlərini deyil, həm də müttəfiqlərin əsgərlərini təchiz etmək üçün hazırlanmış bu konservlərin müharibədən sonra böyük ehtiyatı qalmışdı. Ona görə də Hormel Foods şirkəti bu məhsulların geniş reklamına başladı: “SPAM” sözünə hər addımda rast gəlinirdi, bütün ucuz mağazaların vitrinində, avtobus və tramvayların bortunda bu söz yazılmışdı. Bu sözü evlərin fasadlarında, qəzetlərdə oxumaq olardı. “SPAM” konservlərinin reklamı daim radio ilə yayımlanırdı. 1986-cı ildə Usenet konfranslarında hansısa Deyv Rodes adından yeni maliyyə piramidasını reklam edən eyni məzmunlu çoxlu məlumat meydana çıxdı. Başlığı “Çoxlu pul qazanın” olan bu məktublarda bunu necə etməyin təlimatı verilirdi. Məktub müəllifi öz mətnlərini elə böyük inadla çoxladaraq yayırdı ki, bu məktublardan “boğaza yığılmış” abunəçilər onları yuxarıda adı çəkilən konservlərlə müqayisə etməyə başladılar. Beləliklə, “spam” sözü yeni məna qazandı və sonradan zəhlətökən reklam göndərişlərini ifadə edən kompüter termininə çevrildi. Qanuni bizneslə məşğul olan bəzi şirkətlər öz mallarını, yaxud xidmətlərini spam vasitəsilə reklam edirlər. Belə reklam ucuz başa gəlir və daha çox potensial müştərilərini əhatə edir. Ancaq belə reklam alıcıları ehtiyatlandırmaqla əks effekt də verə bilər. Bəzən fırıldaqçılar məktubu alan şəxslərdən pul qoparmaq üçün spamdan istifadə edir. Ən geniş yayılmış üsul “Nigeriya fırıldağı” (nigerian scam) adını alıb, çünki belə məktubların əksəriyyəti Nigeriyadan göndərilir. Fırıldaqçılığın başqa bir növü “fişinq” (phishing) adlanır. Ən böyük spam axını elektron poçtla yayılır. Hazırda ümumi elektron poçt trafikində virusların və spamların payı müxtəlif qiymətləndirmələrə görə 70-95 faiz təşkil edir.